Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Η ωραία Ελένη, το φαίνεσθαι και το καλό Ganja...

Αρχικά Καλησπέρα σας... Τι φάση;;

Αρχικά να συστηθώ είμαι η Έμιλυ δεν είμαι τρολλ είμαι άσχημη μ'αρέσει το
 χόρτο οι μπύρες και τα online games..Θεωρητικά είμαι αγράμματη γιατί δεν έχω τελειώσει καν γυμνάσιο, αλλά δεν πτοούμαι
εδώ υπάρχουν τόσοι πτυχιούχοι άνεργοι...
 Εγώ τουλάχιστον έχω άλλοθι ξέρω μόνο την νουβέλα του Κροίσου ξέρω..Επίσης δεν έχω και ιδέα τι κάνω εδώ αλλά οκ δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω...



Δεν μου βγαίνει θέμα θα πιω ενα ρογά, και θα έρθω πάλι .....

AFTER 20mns,
Ομολογώ με εκπλήσσω έφτυσα αίμα από τις ψιλές...
Οκ, επί του θέματος....Τελικά το ξέρετε ότι βγαίνουμε περισσότερα ραντεβού με άτομα από το Internet παρά από όταν βγαίνουμε έξω;;;;; Μερικοί το θεωρούν άσχημο ή ηλίθιο ξέρω εγώ.. Γιατί ρε μαλάκα-μαλάκω εάν την-τον γνώριζες σε μαγαζί κρεοπωλείο νεκροταφείο θα ήταν πιο νορμάλ ;; επειδή θα ήσασταν face2face πάνω από την λιωμένη γριά στη κάσσα να λέτε ''Να ζήσουμε να την θυμόμαστε;;'' ..Είναι όμως και οι άλλοι που έχουν παντρευτεί και μέσα από το Internet η έχουν κολλήσει AIDS..
Η αλήθεια είναι ότι τα έκραζα ασύστολα.. Η δουλειά μου όμως σε ΙnternetCaffe μου άλλαξε τα δεδομένα , θέμα ωραρίου επίσης είπα να μπω στο τρυπάκι του ''καμένου'' ξεκινώντας games.. Χωρίς όμως να ξέρω τις ιδιότητες του μουνιού σε online games..

Aion λοιπόν ήμουν το υπέρτατο noob του σέρβερ, δεν καταλάβαινα τίποτα απολύτως ούτε μετά από 5 φορές που τα διάβαζα ήθελα βοήθεια, και είχα αμέσως ανταπόκριση.. Ο λόγος; ΒΥΖΓΙΑ...
Με καυλάντιζαν αρκετοί δεν λέω και εγώ το έπαιζα 090 στο TS δανειζόμουν κάτι εκατομμύρια kinah γιατί βαριόμουν να κυνηγάω κουνέλια και σαύρες στο Morheim..

Από τα πολλά scamm από εκεί μπήκα σε Legion. Καψούρα ο Leader του λέω μα μού είσαι καραφλός μ'αρέσουν οι μαλλιάδες , δεν ξέρω πώς την είδε φόρεσε την 55lvl AbyssArmor +20 και ήρθε Στο Γαμωνήσι να με δει!!!
                              ................. ΠΙΣΤΟΛΙ.......
Πληγωμένος με -10.000 ap γύρισε σπίτι του συλλογίστηκε, το πόσο μαλάκας είναι ... και αποφάσισε με ωριμότητα να σπάσει την Legion να με κατηγορεί ένας server Έλληνες ότι εγώ φταίω να με κάνει kick να με παίρνει τηλ να μου βάζει Ρουβά ''Σε έχω ερωτευτεί'' και να με κράζει και στο Forum..

Αξία ανεκτίμητη....

                                                            ''Η Ελένη...











(δεν κολλάει πουθενά απλά την είδα και μου άρεσε...)


SOOOO,
Βαρέθηκα το Aion έπαιζε πολύ cheat block και κανείς άλλος να  scammάρω!Είπα να πάω σε κάτι more light έτσι ξεκίνησα LoL έβλεπα εκεί τα μικρά στο ΝΕΤ να παίζουν λέω ευκολάκι.... 
Καρκίνιαζα με τους Πολωνούς ολημερής να μαζέψω σπαθάκια αρχιδάκια για να φτιάξω rune pages .. γαμημένη RIOT.
Έπεσα hell elo τα wins / loses δεν θέλω να θυμάμαι ... 
/ff Report bot lane etc.
Τέσπα εν ολίγοις γκόμενο δεν έβγαλα από εκεί (αφού ο μεγαλύτερος που γνώρισα ήταν 19)!!!
Βαρέθηκα τα παράτησα .. ξεκίνησα περπάτημα...
                                               
                                                      ''    ,  ''


Dota Time Cancerk1d- y0

Climax- κορυφή, ύψιστο σημείο , φτάνω στην κορυφή.

Έπαιζε Morphling στο Mid, ένας Staff μου είχε πει είναι καλός..αρχίδια είχε feedάρει πιο πολύ και από εμένα ..Βριστήκαμε μιλήσαμε Skype etc, κατέληξε φυσικό και επόμενο σε νταραβέρι.. 
Για 2 μήνες τον γαμούσα στον ύπνο μου σε όλες τις στάσεις του KamaSutra με την αλφαβητική σειρά πάνω στο άλογο του  Kotl..
Έγινε το meeting μετά από πολλά ανώμαλα όνειρα.. είδα και το αλογάκι του kotl από κοντά ... 
Well Was too good to be true..Kράτησε κάνα 10μηνο...
Δρομολόγια Γαμωνήσι-Αθήνα πάνω κάτω, ξεπούλησα κιόλας!Αλλά εντάξει ήταν έρωτας αγάπη ΔΕΝ κατόπιν εορτής και πολύ σκισίματος απεφάνθει ότι έχουμε ''Διαφορετικές Προτεραιότητες'' και πρέπει να χωρίσουμε..
Δηλαδή Οκ..πόσο delay έχεις στον εγκέφαλο για να το διαπιστώνεις μετά απο 10 μήνες;ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ .. (καλή κυρία)!

Εν τέλει τα σπάσαμε... δεν ήταν έρωτας αγάπη ήταν απλά καλή χημεία στο σεξ... Ε και τώρα Παρθένος με Παρθένο παίρνουν Όσκαρ σκηνοθεσίας πορνοταινίας.
Τότε κατάλαβα πώς μπορεί οι άντρες να λειτουργούν σκέφτονται κ.τ.λ.π με το πουτσοκέφαλο τους ΑΛΛΑ και εμείς Κυρίες μου σκεφτόμαστε με το κλειτοριδικό μας σύστημα και τους λέμε τόσο εύκολα Σ'αγαπώ και όλα τα υπόλοιπα αναγουλιάρικα ερωτικά.Γιατί...
Τον πούτσο τους αγαπάμε όταν μας τρυπάνε την μήτρα... και τους πρήζουμε και τους θέλουμε και όλα αυτά μέχρι να βρούμε μια καλύτερη ..

                                      
                                                       ''Το φαίνεσθαι''
                        


Εντάξει υπερβάλλω 
αλλά εεε Βρήκα...



Welcome to Dota2... 
Eίμαι σε μεταβατική φάση χωρισμού .. ζούσα ακόμα με τον ορισμό ''Τον αγαπάω''...
Πάλι καλά είχα τον κολλητό μου το ΔΕΝΤΡΟ μου ... και με στήριξε, έστριβε και κολλούσε και προ πάντων κερνούσε ... Πολύ καλό παιδί με καλή playlist για πιποκαταστάσεις να δίνει το σωστό τόνο για το σρλουπ σρλαπ...συν το οτι μιλούσαμε και αναλύαμε και σοβαρά ζητήματα ...BEST FRIENDS....Μετά σπάσαμε για ευνόητους λόγους ...(χειμώνιασε).
Καίγομαι από τα πάντα ποτά βότανα dota2, skype.. Έμπαιναν διάφοροι ο ένας γνωστός του άλλου και πάει λέγοντας .
Το γέλιο του ήταν απίστευτο παίζει να ερεθιζόμουν κιόλας..
Ναιιιι;; Καλησπέρα σας;;;
Βρεθήκαμε σε ένα δωμάτιο εγώ αυτός ένα 2φυλλο και 2 μπύρες Άλφα.Θυμάστε το ''έ βρήκα;''
Οh, hi Farmer..
Τρελό σεξ πολύ χημεία όλα καλά μπούνια ανθηρά υγρά οργασμικά...Μια εβδομάδα με είχε λιώσει στις μπύρες στο χόρτο και στο πούτσο.... 
Τώρα για θέμα συναισθημάτων μου είπε, για έρωτες, για ελφ και σχέση δέχτηκα προφανώς δεν λέω όχι σε ένα στάνταρ γαμησάκι..
ΤΟΤΕ ΣΑΝ ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ....!!!
 Παρθένος με Παρθένος ΑGAIN....??? 
Κλασσικά απίστευτο sex οκ υπήρχε και συνεννόηση από τα λίγα που λέγαμε, ήταν γλυκός στις αρχές γενικά αυτό το πολύ καλό για να είναι αληθινό!
Μετά δεν ξέρω τι χάλασε στη πορεία , θύμωσε που του έπινα το χόρτο ; που έπινα πιο πολλές μπύρες από αυτόν;;; με είδε νηφάλιος;;
Δεν ξέρω ίσως αγόρασε κατουρημένη από κόκκινο δράκο φούντα ;; Τι να πω η άμοιρη;; Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ένιωσα ερωτευμένη σε μια φάση...Εκεί που έχει στρίψει ένα 2φυλλο και αρχίζει να την πίνει τον γλύφω σταματάω ανα διαστήματα να πάρω μια γύρα ενώ βάζω στόχο με τα κυκλάκια το πουτσοκέφαλο του,σαν να ήμουν στους κρίκους σε Λούνα Πάρκ, ξύπνησε το μικρό παιδί μέσα μου !! 
Ναι σε αυτό το σκηνικό ναι ένιωσα φουλ καψούρα.
Τέσπα αποφάσισε και αυτός πως δεν είναι κατάλληλος για σχέση και πως είναι  ότι να΄ναι (για την σχέση που πρότεινε αυτός)!
Και η πλάκα ήταν πώς ήμουν και πολύ χαλαρή μαζί του να μην τον πρήζω κιόλας..
Δεν ξέρω είπαμε .. Σε ρουφάω και τσιρίζεις .... Να είστε καλά όπου και να στε...

                                                      '' To καλό Ganja''








Πάντως ομολογουμένως οι 10 μήνες του ενός σε σύγκριση με τον 1 μήνα του άλλου!Είναι 4'-8!




Hθικό δίδαγμα: Κορίτσια ξεκινήστε να πίνεται να κάνετε καλές μετα μουσικής πίπες !




  • Η γνωριμία - νταβαντούρι δεν έχει σχέση που θα γίνει είτε είναι μέσα από το Dota, Fb Club ή στον αφροδισιολόγο.
  • Δεν υπάρχει αγάπη όπου υπάρχει τέλειο κρεβάτι.
  • Το πολύ χόρτο δεν κάνει καλό, αλλά το σεξ μετά το χόρτο είναι πολύ καλό.





Αυτά από εμένα και εάν το διάβασε κανείς μπράβο σου μαλάκα.... Ευχαριστώ.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...